lördag 20 maj 2017

Dagen efter

Den här veckan började med att jag var ledig på måndagen men eftersom jag varit borta så hade jag en del att göra. Städade två våningar och stängde lite. Satte upp ett nytt staket i fårhagen ner mot 3:an. Sedan var jag djurskötare då gubben jobbade kvällsskiftet och körde truck. For upp på klubben för en fixarkväll, vi hann inte så mycket då vi inte var så många. Vi hann i alla fall skruva lite på de nymålade hindren så jag kunde ta hem mina. Vi måste dock borra om dem för att de ska gå och sänka enligt de nya reglerna. Tog hem några och ska testa, får väl byta ut de successivt. Vi bestämde oss också för att försöka bli av med några grejer vi ändå tänker kasta. Det finns så mycket skit i det där garaget som ingen nånsin kommer göra nåt med.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar