lördag 13 maj 2017

Långa dagar

På onsdagen jobbade jag och stängde på fritids. Åkte direkt iväg på styrelsemöte, utan mat. Det gick bra på fika också men kom inte hem förrän 22.30 och då fick jag mata fåren. Stefan hade somnat på soffan. På torsdagseftermiddagen var vi ute med fritids. Hade tur med vädret ändå trots att det kom lite snö en stund. På fredagen jobbade jag också långdag. Jag har varit väldigt seg efter jobbet både torsdag och fredag och dessa dagar är jag väldigt glad över hundarna. Hade aldrig haft motivation att gå ut annars, men de liksom kräver ju det. Bara man kommer ut så är det ju ganska skönt. Tränade ett litet kortpass efter promenaden på torsdagen. 2 balanser, 2 gungor och fyra slalom per jycke. 2 minuter per hund max, de var duktiga och blev nöjda. Försökte få med Vie på kort men hon sprang och gömde sig. Hon trodde nog det var någon borstning på gång :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar