måndag 4 december 2017

Helg

Började lördagen med sovmorgon och frukost i lugn och ro. Knallade sedan till Hallen och satte upp ljusstakar och tränade lite slalom med stjärnorna. Det blev äntligen tid för att ploga även vår egen gård. Sist som vanligt! Jag städade två våningar och var och handlade åt Hallen. Jag vet inte men det var helt slut på grejer så det kändes lite akut att fylla på. Var dit och sa hej till de som bodde där och skulle tävla på söndagen. På söndagen klev jag upp jättetidigt då jag lovat att vara där tidigt med kaffe till folket. Lydnadstävlingar med rekordstort startfält. Jag var i köket hela dagen men smög ifrån och kikade lite på våra hemmaekipage. De vann och kom tvåa så det var jättekul. Det såg ju inte allt för komplicerat ut med startklass. Nu ska vi börja träna! Var hemma först efter fem och då var jag skitrött. Vi delade på en räkbomb som jag köpt. Vet dock inte vad som tog åt gubben eftersom han fick för sig att plocka fran ljusstakarna. Själv var jag inställd på att ta fram dem till andra advent i stället.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar