torsdag 28 december 2017

Vie 3 år

Tänk att lilla fina Vie kom till mig ändå. Det var ju liksom inte tänkt så alls men lika mycket som Uno var menad för mig så var säkert Vie det också. Uno räddade mitt liv på riktigt, jag vet verkligen inte hur mitt återhämtande gått utan honom. Han betyder nästan allt för mig och rädslan att förlora honom är nästan obeskrivlig. Sedan får man en till liten stjärna att älska. Vie är så helt annorlunda i sitt sätt men ändå så har de mycket gemensamt.  Vie är en riktig kämpe hon var ju så liten från början. Kommer ihåg att jag fick bilder på ett litet knyte och att ett av syskonen såg helt groteskt stor ut. Pgr av sitt överbett mest blev hon kvar hos Tina. Men pgr av Vies agilityintresse och Tinas ryggproblem så hamnar hon ju hos mig till sist ändå. Hon är definitivt den finaste present jag fått av någon någonsin. Jag är så tacksam att jag fått lära känna henne.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar