tisdag 5 december 2017

Ledig måndag

Äntligen så kom jag iväg till skogen, har fått promenerat i koppel mest för att det gjort så himla ont i svanskotan. Släpade mig runt på ca en timme den korta som brukar ta 35 minuter. Det var sjukt mycket snö trots att jag gått där en gång innan det snöat riktigt klart. Gjorde en del nytta som att maila ut info om Enyakursen. Fick en mössa på posten som Carro vunnit åt sig och två vänner på insta. Roligt! Skottade upp lite i fårhagen, halmade och gav dem ny bal. Alla gamla var ute och åt men småttingarna var inne och åt halm de. Vid fem gick vi till Hallen och tränade lite med Helen. Trodde nog att jag äntligen skulle fixa det nu men det gör väldigt ont när jag springer. Salsa slog i tån så för henne blev det bara ett varv. Skönt för det var i alla fall bra när vi gick hem sedan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar