tisdag 26 december 2017

Orkar allt mer

Hade liksom små projekt på gång varje dag i slutet på förra veckan. En dag dammsög jag två våningar. Trots att jag blev riktigt slut så orkade jag i alla fall. På fredagen skjutsade Stefan mig till Bollnäs, jag behövde verkligen upp och köpa hundmat. Fortfarande jäkligt klen så det räckte absolut med den lilla utflykten. Emil kom med bussen upp igen. Galet vad slut man kan bli. Så hände nåt vaknade på lördagen och var faktiskt sugen på kaffe. Orkade även vara uppe hela dagen, var till och med hungrig så gubben bjöd på lunch på Hambo. Var och handlade och gjorde kola på eftermiddan. Karin var förbi med blomma från kollegorna och världens finaste kopp i present. Återanvände det fina silvergräset som var kvar från Dahlins bukett. Var ute och halmade och bytte vatten åt fåren. Jonas kom hit och vi åt risgrynsgröt och skinkmacka som vi brukar. Packade kola och kollade på TV hela kvällen. Trodde verkligen att det hade vänt...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar