torsdag 28 december 2017

Yes!

Äntligen så kändes det inte längre jobbigt att göra saker. Jag har varit nästan speedad i stället, hade en massa galna idéer som jag drog igång med. Sovit dåligt eftersom jag ligger och planerar när jag borde sova. Fixade med fåren på onsdagen, ställde upp en av de två balarna vi har kvar. Blev inget halm alls i år och dåligt i fjol också. Gav dem ny höbal också. Det bästa vi köpt är då banne mig den där foderhäcken. Det var ju knappt nåt spill heller, det lilla som var plogade Stefan bort. Orkade till och med äntligen gå till Hallen. Hundarna var överlyckliga, vi körde två gymnastikhopps grejer. Det räckte nog för de blev trötta väldigt fort. På torsdagen var vi till Anna och träffade alla. Mysigt att träffa lilla Agnes. Jag kände mig riktigt pigg för första gången på väldigt länge faktiskt. Det blev äntligen klart med Annika af Klercker så hon kommer i Mars. Kunde skiva ihop en inbjudan och platserna blev tagna ganska snabbt. Bara en plats kvar typ 1 timme efter att jag lagt ut den. Vet en här hemma som hoppas att de inte blir fyllda (bara Salsa som inte får vara med) Fick en bok också som jag beställt.

Goa söta Salsa kör hoppen med leksaken så hon slipper lämna ifrån sig den!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar