fredag 15 december 2017

Ledig dag

Brukar hinna ganska mycket när jag är ledig men det blev lite si och så med det den här måndagen. Var ut med hundarna först och sedan var jag till Hallen och städade och tömde sopor efter en fullbokad helg där. Satte upp alla mina rosetter, hittade från 2010. En del championat och cert hade jag kvar från Ville annars var det från Halltiden. Det var ju 2010 planerna på en Hall började smidas lite smått. Rosetterna kan ju hellre hänga där än att ligga i nån påse på vinden. Var hem och luncha för sen skulle ju gubben iväg och köra truck. Hade fått klipptid och passade på att göra flera andra ärenden också som att gå på systemet så jag slipper det på fredagen. På kvällen var jag ut i ladugården och matade djuren. Gick sedan till Hallen och tränade för första gången på hur länge som helst. Liza och Helen hade byggt upp en kombo som vi kört förr ut Holegårdsbok. Alla gick bra men de hade olika problem alla tre. Uno var nog bäst ändå, han fixade liksom alla olika lösningar jag gav honom. Glömde att testa bakombyte in i slalom med honom bara. Filmade bara Vie!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar