tisdag 26 december 2017

Skit

Julafton värre än värst. Kunde inte ens vara uppe utan att vara svimfärdig och behöva spy. Hade ont i huvudet hela dagen, låg i ett mörkt rum och orkade inte ens svara på sms. Så fort jag försökte äta nåt så mådde jag illa. Det var en riktigt bedrövlig julafton faktiskt. Alla andra for iväg och jag orkade inte ens vara uppe i två minuter. På kvällen kunde jag i alla fall slå på TV:n utan att det blixtrade i ögonen. Juldagen var det lite bättre igen. Kunde äta och orkade i alla fall sitta i soffan. Öppnade mina julklappar och så men var inte med till Erika dit de alla skulle, jag orkade bara inte det. Men det kändes ändå helt okey för hungern var tillbaka och huvudvärken borta. Fick Hanebo Jul i julklapp så jag kunde läsa den också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar