torsdag 18 januari 2018

Älskar mina hundar

Älskar de där kvällarna när man egentligen inte tror att man ska orka nåt. När man sedan tvingar sig iväg ut och snön bara yr runt omkring och man landar på världens bästa ställe. Man har planerat en liten övning på vägen dit och man bygger, tränar alla tre och städar undan på mindre än  45 minuter. Så nöjd med träningen också. Jag har på riktigt snöat i på att använda stolpen. Nu har jag tänkt att jag ska lära in mitt fram och runt ordentligt. Så att hundarna drar fram och gör det de ska trots att jag kanske till och med sticker åt andra hållet. Kombinerade det med tighta bakombyten, är det de som kallas för flipp kanske? Det där med namn är ju inte min starka sida. Det blev sån rolig träning och Uno älskar när han får vara där framme, långt före mig. Vie hade lite svårt i början men lör sig snabbt och Salsa hon gör ju fler galna saker ju äldre hon blir liksom 😂 om jag var lite seg, nedstämd och utråkad innan så vände allt direkt. Det är nog både miljön och hundarna som gör det men kombinationen är oslagbar. Hund + Hall = super!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar