måndag 8 januari 2018

En mysig fredag

Hade en så härlig ledig fredag. Trots att jag sovit bara 4 timmar natten innan så kunde jag så klart inte sova. Därför var det jätteskönt att kliva upp och äta lite, mata hundarna och gå och lägga sig igen. Sov sedan till 11! Var till skogen, lunchade på byn med gubben och tog bilen till Hallen. Hade tänkt och städa men det hann jag inte för jag var både sen och det var bokat efter oss. Helen och Nora kom, vi körde grundövningar på fyra hinder. Bakombyten i åttor, hoppa sväng och utifrån på olika avstånd. Filmade lite på Uno. Sedan satte vi upp balansen en sväng. När jag kom hem sedan så fick jag besök. Fast Den där lilla skithunden som var med (den som jag ju ska ta över) hon rymde ut i kattluckan hon. Hon kanske inte var helt nöjd när hon inte fick sitta på köksbordet. Den ena hade nämligen med sig kakor hit och den andre fick en whisky med sig.  Trevligt var det! Kanske var det tur att det dök upp en grej som gjorde uppbrottet ganska arrupt. Annars hade vi nog suttit kvar och surrat länge, väldigt länge. Det var kul att de kom förbi och att jag kunde hjälpa till med lite IT support. Vilket ju egentligen var anledningen till att de hälsade på. Fikat räcker ännu och jag hoppas wiskyn gör det också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar