måndag 29 januari 2018

Mysko väder

På torsdagen blev det värsta tövädret vilket var himla tråkigt. På onsdagen var det helt fantastiskt ute ju. Det blev liksom bara is överallt, i alla fall på alla mindre vägar. I skogen fortfarande skare med bra hållbarhet för hundarna, det är skönt att de kan springa någonstans ändå. På lördagen for vi till Gävle fast det visade sig att det var bortkastat. Men vi hamnade i alla fall på Jula och där hittade jag en massa grejer till Hallen. Var in på Jysk och köpte tyg också. Vi åt på max var hemma vid 15. Gick förbi Hallen och tränade lite nerfarter mm. Eftersom jag tänkt lite extra på grundträningen den sista tiden så fick jag för mig att ta tag i passivitetsträningen igen. Det var helt fantastiskt då jag kom på att om de fick en begränsad yta klarade de av det. Kom även på en sån bra ide som vi ska komplettera kurserna med som vi har. På söndagen fixade jag med klossar till mitt staket. Vi städade även bort julen i helgen.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar