måndag 8 januari 2018

Äntligen jobb

Jag hade liksom tänkt varit ledig alla lovdagarna. Eftersom det ändå fanns tillräckligt med folk och eftersom jag har väldigt mycket sparade semesterdagar. Sedan var det någon annan som ville vara ledig och jag är faktiskt riktigt trött på att vara hemma. Det var liksom ett win win koncept. Enda oron var väl att jag började klockan 8.00. Jag sov som vanligt inget eftersom jag vänt på dygnet. Det var i alla fall en riktigt skön smygstart trots att det blötsnö / regnade hela dagen. Vi var inte ens ut. Vi var i gympasalen och lekte och då passade jag på att städa i musikförrådet. Sista dagen jag jobbade var ju på luciadagen då vi bara slängt in allt där. Det var väldigt skönt att få det gjort. Är väldigt nöjd med min ordning där. Så klart mest nöjd med mina "byggen" vagnen på hjul med högtalare, fickor på sidorna och whiteboard på baksidan. Trälådan med hjul för keyboards är jag också riktigt nöjd med faktiskt. 





Eftersom det var ett himla snöoväder så kom det en avbokning. Jag var och handlade dricka som jag skulle till Hallen med i alla fall. Tog med mig Vie och Uno. Körde lite matt-tramp, runt på två lånhoppsidpångare och framåt. De var klart nöjd med avbokningen 😂







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar