tisdag 16 januari 2018

Flyger fåglarna upp och ner?

Det började med att Sara var med oss i Hallen i veckan. Nu fick jag plötsligt lust att städa, riktig städning med dammtorkning och hela rubbet. Tog nedervåningen på söndagen och mellanvåningen på måndagen. Minns inte sist när jag kände mig motiverad till att städa. Av bara farten så dammsög jag i Hallen också, det var stökigt på hyllan och i backarna. Det är lite möss som härjar runt där så det var lite skönt att dammsuga där en gång också. Började min lediga dag med att promenera dit och fick lust att träna balans. De som känner mig vet att jag aldrig brukar träna det. Att jag kände för det var ungefär lika konstigt som att jag fick lust att städa. Sedan lagade jag faktiskt riktig mat också, har slarvat otroligt med det på sistone och bara levt på snabbmat. Det blev skogen på eftermiddan i stället på måndagen. Eftersom jag fortsatte att städa. På kvällen var jag till Helen och hälsade på eftersom jag inte visste var hon bodde. Vi pratade lite verksamhetsplan också förutom att äta choklad och dricka kaffe. 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar