måndag 15 januari 2018

Tjo, vilken start! I am back 😉

Det blev en intensiv start på terminen. Eftersom vi hade planeringsdag på måndagen som jag inte ville missa så jobbade jag lite då. Och eftersom vi inte tänkt på vissa schema tekniska saker på tisdagen så jobbade jag en halvtimme extra. Barnen hade två lovdagar men på onsdagen började terminen. Då hade jag min ordinarie stängningsdag, så då var det halv 6 enligt planen. Jag behövde också kompa lite på torsdag förmiddag då jag var på mammografi. Eftersom det hände en massa konstiga saker så kom jag inte hem i tid på torsdags kvällen. På fredagen när jag hade min långa fredag så gick inte tåget riktigt som det skulle så jag fick jobba över lite då också. Det blev många sena kvällar alltså.  Dessutom hade jag planerat in tre kvällar i Hallen. Vilket visade sig vara en hit då det blev riktigt kallt. Lagom att promenera dit och göra nåt. På tisdag och torsdag var det Nora, Erika och jag. På onsdagen var det Liza och jag. Olika teman varje dag. Så bra att dela upp det lite. 




Snoddas i sitt täcke som han vägrar gå ut utan när det är kallt. 


På fredagen var det dags för debut på isen. Det var lite skönare väder då!


Fredagskvällen ägnade vi åt osunt ätande och soffmys. Då blev det inte många knop gjorda. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar