måndag 22 januari 2018

Bra helg

Ägnat nästan hela helgen åt agility då vi hade Enya här på endagskurs, det började redan på fredag med inkvartering och handling mm. Uppe tidigt på lördagen då vi började vid 8. Jag var också med i första gruppen själv, liksom Nora och Helen. Det var flera som dök upp tidigare och tittade på vilket också ju är otroligt intressant. Jag tycker jag kan koncentrera mig mer på att lyssna på den gruppen där man själv inte kör. Missade flera i fm gruppen för man förberedde sig själv ju. Gick dock hem med Vie vid lunch så  hon slapp sitta där hela dagen. Var ganska mör på kvällen orkade bara kolla igenom filmerna. Så bra att vi filmat hela snacket också liksom. Lätt och glömma vad hon sa annars, tycker jag. Roligt för det ser mest ut som jag sitter på alla mina filmer. Eftersom jag lurat hit en klubbkamrat till Tina så sov de kvar och så tränade vi lite på söndagsmorgonen. Hoppas han fick någon hjälp, det är ju roligt med dem för de har börjat med agility typ nyss och missat mycket av grundträningen. Jätteduktig dvärgznauser som har kört lydnad och rally. Väldigt lydig men lite långsam. Försökte dela med mig av lite motivations övningar. Starter i cirkel och linje och hur han ska möta upp och springa med. Fick en jättefin present med världens godaste te bland annat.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar